Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
PERSLUCHTCILINDERS TE KOOP

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Co2 en lucht Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
PERSLUCHTCILINDERS TE KOOP
Auteur Bericht
AIR PETER
Rookie

Bericht PERSLUCHTCILINDERS TE KOOP Reageer met quote
Hallo Schutters, ik zal mij even voorstellen aan de List . . . Peter is mijn naam en mijn handel bestaat uit perslucht, met name cilinders wel te verstaan. Een uit de hand gelopen hobby om duikmateriaal te organiseren voor gehandicapte kinderen die willen leren sportduiken. Uit de opbrengsten van de verkoop van persluchtcilinders wordt nieuw materiaal gekocht. Wat heeft dit te maken met Paintball? Oorspronkelijk werd er hoofzakelijk gewerkt op CO2gas maar langzaam is dit vervangen door perslucht. Adembeschemingscilinders zijn uiteraard goed te gebruiken als buffer om een wapen meerdere malen te kunnen vullen op een goedkope wijze. Op verzoek van Gladiator Sports Sintio bied ik jullie hierbij mijn diensten aan en kan ik cilinders leveren, standaard in de volgende maten:
2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 12 & 15 liter. Voornamelijk in staal en geschikt voor 220bar. De meeste afsluiters zijn DIN, maar ook INTernationaal is mogelijk. Dat is belangrijk voor je aan te schaffen station tussen de buffercilinder en (de cilinder van) je wapen. Soms zijn afwijkende inhoudsmaten te verkrijgen en ook cilinders van carbon of alluminium of alluminium/carbon of hogere werkdruk van 300bar.
Herkeuren van persluchtcilinders kan ook via ons geschieden en veel over de wettelijke voorschriften kun je lezen op www.psfortuin.nl het keurstation. Heb je intresse om onze toko te bekijken, zie dan http://shop.kapaza.nl/divesupply/ en de baten gaan naar www.waterlicht.nl
Tot zover ons bericht en mail voor nadere informatie. Direct kan dit via melley@chello.nl
Groet van Peter
Za Sep 01, 2007 8:19 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Co2 en lucht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: