Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Herkeuring aluminium HP flesjes
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Co2 en lucht Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Herkeuring aluminium HP flesjes
Auteur Bericht
Anonimus
Banned

Bericht Reageer met quote
Sintio schreef:
Lezen is soms moelijk, er staat ook vermeld.
"Uit oogpunt van veiligheid zou zo'n flesje eens in de zoveel jaar of na een valpartij herkeurd kunnen worden, maar dan zonder inslag. "

Ik ben prima in staat om te lezen! Bedankt overigens voor de tip!

Er is "iemand" die het volgende zegt:
Sintio schreef:
. . .wat weer wat kosten bespaard Wink

Dat houd dus in dat er "iemand" is die het een beter idee vind om kosten te besparen dan te keuren...

Van "een medewerker" van "een paintballshop" verwacht je toch een antwoord welke nooit de koper in gevaar zou kunnen brengen in welke vorm dan ook.
Wo Sep 26, 2007 2:10 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
fireblade
Gast

Een auto bedrijf zegt ook dat je auto elk jaar naar de apk moet. Dit is de nederlandse wetgeving. Niemand zal jou tegen houden als je je auto elke maand voor de keuring wil aanbieden.

Soms is keuren niet nodig en kun je dus kosten besparen als dit niet verplicht is. Dit wil niet zeggen dat je dit ook niet hoeft te doen. Zeker als er iets aan de hand is en je er een expert naar wil laten kijken. Dit is denk ik een beetje de verantwoording van de eigenaar en niet van de gene die het te koop aan bied. In dit geval de speler en niet de paintball shop.

Gladiator bied hier aan om de flessen in te nemen en te laten keuren.
Denk niet dat dat bezuinigen is op veiligheid.
Wo Sep 26, 2007 11:16 pm
Silent Assin
Pro

precies,
er wordt niet gezegt dat je ze beter niet meer kan keuren omdat het kosten bespaard,maar dat dit de regelgeving in Nederland is.

Iedereen weet dat paintball een dure hobby/sport is dus die paar tientjes voor een keuring valt in het niets.
Hiervoor neem je (lijkt mij tenminste) niet het risico dat er een ongeluk mee gebeurd, ik moet er niet aan denken dat me fles klapt als hij 10 cm van me nek af zit Shocked
Hou het veilig voor jezelf en je mede spelers.

Laten we elkaar niet gaan afvallen als er zo een regelgeving bekend wordt gemaakt,maar bedenk voor jezelf wat je ermee doet.

Amen Very Happy

Rolph
Vr Sep 28, 2007 10:10 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
fireblade
Gast

amen
Zo Sep 30, 2007 5:27 pm
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Co2 en lucht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: