Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
probleem met me marker

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
probleem met me marker
Auteur Bericht
Lexaah
Pro

Bericht probleem met me marker Reageer met quote
dag mensen,

ff t verhaal uitleggen: op instuif dacht ik dat mijn banjo voor mijn RT wat los zat, die liet ik aandraaien en vervolgens schoot t ding enorm stroef, daarna dit gelijk weer laten fixen en verder geen problemen mee, toen 's avonds schoongemaakt en toen viel er een pinnetje bij de sear er uit die was goed krom, ook viel er een pinnetje bij dat armpje voor de fronbolt uit. Dit allemaal weer terug gedaan, ff testschoten gemaakt, niks aan de hand. Nu zag ik gister dat er nog aardig wat vuil op me hammer zat dus ik besloot nog een keer de boel schoon te maken, even later alles schoongemaakt en wilde ik t boeltje weer in elkaar zetten past t niet meer dicht om de een of andere reden, dit bleek te komen doordat de powertube los was gekomen (3 kwartier over gedaan om dit te ontdekken). Toen ik t weer in elkaar had en de boel probeerde te cocken lukte dit alleen als ik met een redelijke snelheid de hammer naar achter trek...

dus de eigenlijke vraag is: wtf is er mis? (behalve dan dat er dus een pin krom is en eentje los zit)

edit: t gaat om een 98C platinum.

Ma Apr 06, 2009 3:55 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
X20DTL
Fuzion

Bericht Reageer met quote
gozer ben bang dat je effe moet shoppen in almere Very Happy

gelijk een waarschuwing als je langs komt krijgt je van mark of peter te horen dat het verboden is voor jou om nog aan je marker te sleutelen dit heb ik ook te horen gekregen omdat Dh'Ashannon is gaan lopen klagen omdat ik te vaak bij hun langs ga ivm problemen Wink

waarschijnlijk zijn al je pinnetjes die bij je trigger zit allemaal krom dit probleem had ik namelijk ook.

Ma Apr 06, 2009 4:12 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lexaah
Pro

X20DTL schreef:
gozer ben bang dat je effe moet shoppen in almere Very Happy

gelijk een waarschuwing als je langs komt krijgt je van mark of peter te horen dat het verboden is voor jou om nog aan je marker te sleutelen dit heb ik ook te horen gekregen omdat Dh'Ashannon is gaan lopen klagen omdat ik te vaak bij hun langs ga ivm problemen Wink

waarschijnlijk zijn al je pinnetjes die bij je trigger zit allemaal krom dit probleem had ik namelijk ook.
dat zei ie al tijdens de instuif... maarja shoppen gaat denk ik niet passen op me huidige budget xD Sad bel ze morgen wel even over hoe we dat gaan doen...

Ma Apr 06, 2009 4:14 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
fireblade
Gast

Lexaah schreef:

dat zei ie al tijdens de instuif...

Laughing Laughing Laughing

Lexaah schreef:
maarja shoppen gaat denk ik niet passen op me huidige budget xD Sad bel ze morgen wel even over hoe we dat gaan doen...

Er bestaat zoiets als garantie.... Denk dat we er wel uit moeten komen.
Hoor je morgen wel.
Ma Apr 06, 2009 9:09 pm
Lexaah
Pro

fireblade schreef:
Lexaah schreef:

dat zei ie al tijdens de instuif...

Laughing Laughing Laughing

Lexaah schreef:
maarja shoppen gaat denk ik niet passen op me huidige budget xD Sad bel ze morgen wel even over hoe we dat gaan doen...

Er bestaat zoiets als garantie.... Denk dat we er wel uit moeten komen.
Hoor je morgen wel.
hoopte inderdaad op garantie, maarja stom ook van mij dat ik niet ff gelijk heb gevraagd of dat die banjo zo los hoorde te zitten... spreek jullie morgen!

Ma Apr 06, 2009 9:49 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Lexaah
Pro

als jullie dit lezen xD ik ben morgen rond 11 uur bij jullie, bel jullie iig nog even van te voren!

Vr Apr 10, 2009 4:33 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: