Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
SP Vibe
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
SP Vibe
Auteur Bericht
shiz
Rookie

Bericht SP Vibe Reageer met quote
Hallo,

Ik ben nu ongeveer 3 maanden bezig met paintball en heb altijd spullen geleend. Ik wil nu een eigen marker en toebehoren kopen en ik dacht aan de SP Vibe omdat mijn budget nog maar rond de 250-350 euro ligt, inclusief masker. Ik speel vooral woods maar vind een tournament marker toch echt lekkerder.

Dus mijn vraag; hebben jullie enige ervaring met de vibe?

http://www.gladiatorshop.nl/paintballshop/product_info.php?cPath=27_133_302&products_id=1392

Mike's reactie van de Vibe was zeer positief... Cool
http://www.youtube.com/watch?v=YfG9IRRuunw&playnext_from=PL&feature=PlayList&p=26AA09AD804DD55E&playnext=1&index=2

En kennen jullie een goede beginner's masker? Die iigv je OREN beschermd dus geen JT flex 8..

Alvast bedankt! Very Happy
Za Mrt 07, 2009 3:58 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Randy
Wacko

Bericht Reageer met quote
He shiz,

Als je de vibe neemt is opzich een hele leuke marker zou ik wel het pakket nemen met vl 3 hopper deze is namelijk ook electronis, en de jt flex 08 is bijna het zelfde als alle andere maskers een dye masker is leuk maar flex van JT spelen onze pro paintballers ook mee de kans dat je in woods op je oor word geraakt is heel klein en aangezien je budget zou ik gewoon voor het mooie pakket gaan, mocht je er niet uitkomen kun je altijd naar mij of team maximus komen of bij de shop gaan kijken, laat je op het veld niet gek maken qua markers ben zelf met een tippmann begonnen en ben nu tien markers verder heb nu een Ego 08 maskers heb ik er teveel anders stuur je een bericht naar fireblade of mij dan neem ik wel wat maskers mee. of als je in almere woont kom langs bij mij of de shop.

Groeten van Randy

Anachy | Gladiator | NXE | Viewloader | Maxs | Draxxus | vForce | AMG supplements | Gaindesign
Za Mrt 07, 2009 6:13 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Randy
Wacko

Ps: ik zou dus het Smart Parts Vibe PRO pakket nemen heb je meteen alles. dij een basic blijf je kopen want je wil steeds meer. Vragen kan altijd

Anachy | Gladiator | NXE | Viewloader | Maxs | Draxxus | vForce | AMG supplements | Gaindesign
Za Mrt 07, 2009 6:20 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
shiz
Rookie

dankuwel ^^
Za Mrt 07, 2009 11:51 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RIPPER
Anarchy

Hey shiz,
Ik ken iemand die gaat over 2 maanden ong. zijn vibe verkopen.
Deze is altijd erg goed onderhouden en er zijn geen problemen mee. Hij heeft zelfs een andere trigger er op (speciaal voor vibe). Ik geloof dat hij hem wou verkopen voor zo'n 80-90 euro. Hij verkoopt waarschijnlijk er ook nog een triumph elecktronische hopper er bij.
Als je interessen hebt stuur me maar een pm.
Grtz.
Za Mrt 07, 2009 7:34 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger
Markie.!
Exodus

Hey Shizz!

Ik zou in plaats van een SP Vibe je een SP ION XE aanraden, de reden is dat je die uiteindelijk helemaal naar je eigen smaak kan upgraden. Voor de SP Vibe zijn er volgens mij niet veel upgrades op de markt. Uiteindelijk wil je toch net iets meer en dan kan je bijvoorbeeld een leuke bolt kopen, solenoid, andere trigger, drop forward etc. Zo kan je hem dus beetje bij beetje steeds meer naar je eigen smaak aanpassen.

Een ION XE pack met een leuk masker en hopper kost je €365,- als ik het goed heb. Dan heb je:
-ION XE
-0,8 liter 200 bar luchtfles
-Proto FS (masker)
-Evo III hopper

Dat is naar mijn idee een leuk beginners setje.
Zo Mrt 08, 2009 12:43 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
RIPPER
Anarchy

Markie.! schreef:
Hey Shizz!

Ik zou in plaats van een SP Vibe je een SP ION XE aanraden, de reden is dat je die uiteindelijk helemaal naar je eigen smaak kan upgraden. Voor de SP Vibe zijn er volgens mij niet veel upgrades op de markt. Uiteindelijk wil je toch net iets meer en dan kan je bijvoorbeeld een leuke bolt kopen, solenoid, andere trigger, drop forward etc. Zo kan je hem dus beetje bij beetje steeds meer naar je eigen smaak aanpassen.

Een ION XE pack met een leuk masker en hopper kost je €365,- als ik het goed heb. Dan heb je:
-ION XE
-0,8 liter 200 bar luchtfles
-Proto FS (masker)
-Evo III hopper

Dat is naar mijn idee een leuk beginners setje.

Is idd een leuk setje ben er ook mee begonnen. Alleen is wel behoorlijk wat duurder dan de vibe. Voor de vibe heb je ook andere bolts en upgrades. Je kan er ook een dropforward op gooien en een andere trigger. De vibe die die jongen over 2 maanden verkoopt heeft een dropforward on/off, een fire bolt, nog een speciale trigger voor de vibe. Je bent voor het wapen voor 100 euro klaar bij hem. Als je wilt kan ik ook vragen hoeveel hij dan voor die triumph hopper wilt. Alleen zou je de alu perslucht fles moeten aanschaffen bij de shop ook zo'n 80-90 euro.
Grtz.
Zo Mrt 08, 2009 10:16 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger
shiz
Rookie

Probleem is... ik hoor alleen negatieve dingen over de ION.. En ik heb niet zo zin om mijn marker constant te moeten upgraden om redelijk te kunnen schieten dus ik denk dat ik toch voor de vibe ga. (dat is wat ik van vele andere hoor). toch bedankt
Zo Mrt 08, 2009 11:36 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frenklin
Capo Di Tutti Capi

shiz schreef:
Probleem is... ik hoor alleen negatieve dingen over de ION.. En ik heb niet zo zin om mijn marker constant te moeten upgraden om redelijk te kunnen schieten dus ik denk dat ik toch voor de vibe ga. (dat is wat ik van vele andere hoor). toch bedankt

??? Slechte kenners dan die vrienden van jou Wink

Laatst aangepast door Frenklin op Ma Mrt 09, 2009 1:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Ma Mrt 09, 2009 12:07 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
HawkIntel
Pro

shiz schreef:

ION vergt wel wat onderhoud en je moet wel redelijk wat afstellen, maar als ie eenmaal goed is afgesteld is het zeker een goeie marker..
Ma Mrt 09, 2009 1:46 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Markie.!
Exodus

Ik ben zelf ook met een ION begonne, heb er nog nooit problemen mee gehad. (maar dan ook echt nooit) Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou voor een ION gaan, net een stapje hoger.

anders ga je even langs de shop, kan je ze beide in je handen houden en dan vergelijken, denk dat dat het beste is in jou geval. Very Happy
Ma Mrt 09, 2009 2:37 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
shiz
Rookie

Bericht aanbiedunnng Reageer met quote
Misschien wel, maar ik word pas 12 april 18 dus dat betekent dat ik nog een hele maand moet wachten, zucht zucht. Is die aanbieding dan nog steeds geldig, weet iemand dat?

Me vrienden spelen met Angels en Ego's.. ze hebben wel ions gehad volgens mij..
Ma Mrt 09, 2009 5:17 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roel
Rookie

Ik heb beide markers en aan alle twee zitten voor en nadelen.
Vibe is gewoon een leuk beginners ding en heeft de zelfde breach en bolt als de Ion XE, wil je gewoon een leuk beginners ding zou ik zeggen koop de XE.
Zoek je iets dat wat langer mee kan omdat hij makkelijker te upgraden is (het is gewoon wel handig als je de dwell en RoF in kan stellen) koop dan de Ion XE.

Al met al heb ik met nog geen van beide problemen gehad het is vaak een kwestie van onderhoud en een beetje zuinig zijn op je spullen.

Sta stil dat ik je markeer
Ma Mrt 09, 2009 5:45 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Owner
Pro

als ik jouw was dan zou ik voor een ego gaan op het p8ntballers.nl forum staat een verkoop topic en 2 mensen verkopen daar alebei een ego 07 een ego 07 is echt een top marker. en als je echt het nieuwste van het nieuwste wil kan je bijv. een ego8 of ego9

Di Mrt 10, 2009 7:59 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Randy
Wacko

He The Owner zoveel geld heeft hij niet dat wij nou zo gek zijn om steeds weer het aller nieuwste te kopen. al die markers die ik heb had ik eeen leuke auto van kunnen kopen maar ja. paintball rulez

Di Mrt 10, 2009 8:08 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: