Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Complete set Macdev Clone VX, Tippmann 98 Custom Pro + MEER!

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Markers Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Complete set Macdev Clone VX, Tippmann 98 Custom Pro + MEER!
Auteur Bericht
HawkIntel
Pro

Bericht Complete set Macdev Clone VX, Tippmann 98 Custom Pro + MEER! Reageer met quote

Alle paintball spullen op de foto doe ik in de verkoop. Voor ik aan losse items begin wil ik eerst kijken of er geïnteresseerden zijn voor het volledige pakket. Inhoud met beknopte beschrijving kan je in dit topic vinden, voor meer informatie, stuur me een PM.

Markers
- Macdev Clone VX (Let op: Werkt prima op display na. Is van de batch waar een recall van was, maar toen was ik niet meer actief aan het paintballen. Functionaliteiten zijn verder prima, maar je kan het display niet meer aflezen.)
- Tippmann M98 Custom Pro met response trigger, collapsable stock, 3 inch barrel, flatline barrel (met extra weaverrail ondergemonteerd voor bijv. bipod), 22 inch sniper barrel
- Smart Parts Ion (geen idee wat hier nog van werkt, leuk voor aan de muur?)

Lucht
- Carbon fles 1,1L (moet herkeurd worden, na keuring max juli 2021), inclusief rubberen bottlecover (groen), NXe Dynasty bottlecover (blauw, ritssluiting mist lipje), Empire bottlecover (zwart, ritssluiting defect)
- Coilhose

Hoppers
- Velocity Senior hopper met virtue chip en soft crown
- Triumph hopper (met een half bakken Triumph hopper voor reserve-onderdelen)

Maskers
- Sly masker
- JT Proflex masker

Overig
- 3 Battlepacks
- 1 been pod-houder voor 2 kleine pods (universele strap ontbreekt)
- Kniepads
- Squeegees (incl. 1 voor pods)
- Barrelsocks
- Neck protector
- Headband (zwart netje heeft wat gaatjes)
- Paintball dartbord met klitteband ballen
- Barrelcase NXe (ongebruikt)
- Scope 3-12x magnification + illuminated crosshair
- 11 grote en 2 kleine pods
- Eclipse Trolley tas (alles hierboven past er in of je haalt alles eruit en dan past m'n vriendin er net in)

Alles bij elkaar € 1250,-

Mocht je interesse hebben, stuur me een PM. Mocht je alleen enkele onderdelen interessant vinden, stuur dan ook een PM dan hou ik je in gedachten als de boel niet in een keer kan verkopen. Let op!: De prijs voor alles bij elkaar ligt vrij laag, omdat ik dan in een keer alles kwijt ben. Zodra ik los ga verkopen zal het in verhouding duurder worden.

Extra foto's via volgende online fotoalbum: https://photos.app.goo.gl/hji0PzwxRkMztOMg1
Do Mrt 22, 2018 4:12 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Markers Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: