Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Paniek bij Paintball Supplies, zie onderstaande noodbrief
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Juridisch nieuws Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Paniek bij Paintball Supplies, zie onderstaande noodbrief
Auteur Bericht
madman
Rookie

Bericht Reageer met quote
Randy schreef:
Oke Paintball gekken,

Aangezien het een eindeloze troep van mening hier mening daar wordt.

laat ik jullie dit vertellen ik heb de orginele papieren van alle instansies gezien en gelezen uiteraard.

DUS HIER KOMT HET Sintio is niet met modder aan het gooien maar heeft helaas voor Jullie 280 % gelijk in wat hij hier op het forum heeft verteld.

Dus kunen jullie lekker stoppen met deze bullshit.
Ga gewoon lekker genieten van Paintball zoals de bedoeling is.
En ben je het niet met Gladiator eens ga dn lekker niet hier spelen of op het forum hangen. het is een forum om ideeen uit te wisselen en het gezellig opscheppen van wie er nu weer is gebunkerd en natuurlijk voor de laatste ontwikkelingen op het gebied van Paintball dus ook wat wel verboden is en wat niet. Aangezien ik veel mensen van justitie over de vloer krijg op mijn werk heb ik gevraagt of ze voor mij de wetten en regels een keer konden mee nemen en weer helaas voor jullie Sintio is goed op de hoogte het klopt dat deze markers niet meer in Nederland gekocht en verkocht mogen worden. ze waren ook eerlijk tegen mij dat het ook is gekomen dat er mensen zijn die paintball markers niet alleen hebben gebruikt om te paintballen maar om andere dingen.

Groeten van Randy

Als hij zo goed op de hoogte is van wel en niet mag, waarom staat het logo van politie en justitie dan nog op zijn site en geeft hij daar geen antwoord op.
Want zelfs de hogere bazen van politie en justitie mogen dit logo niet anders gebruiken als op officiele documenten waar het al op staat.
Ik had een heel verhaal getypt maar heb het maar weer uitgewist voor ik het gepostt had omdat er anders weer een hele discussie ontstaat.
Ik zeg alleen dat Sintio gewoon van een medewerker krijgt en niet van de hogere bazen, meer kan ik er niet over zeggen en de reden die jullie denken zal me een zorg zijn.
Wo Nov 05, 2008 4:39 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
--IP--
100% fan van IP

Dank je wel voor je nuttige toevoeging.

Gladiator Paintball Shop | Gladiator Paintball Park | N.P.V
Do Nov 06, 2008 9:38 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Randy
Wacko

wat heeft een Fucking logo nou met paintball te maken, zo een logo is toch niet schadelijk voor paintball en daar ging mijn verhaal niet over. overgens mag je zo een logo wel in een forum of site gebruiken als er maar geen misbruik van gemaakt wordt. officieel bevestigd door een medewerker van de rechtbank van amsterdam.

nu jij weer.......

Anachy | Gladiator | NXE | Viewloader | Maxs | Draxxus | vForce | AMG supplements | Gaindesign
Vr Nov 07, 2008 9:34 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
--IP--
100% fan van IP

Hoeoeoeoeoeoeoe ja dit zat wel Randy. kijken wat madman nu weer voor onzin te lullen heb.

Stay tuned for the next episode of madman's bullshit.

Gladiator Paintball Shop | Gladiator Paintball Park | N.P.V
Za Nov 08, 2008 10:06 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
rendier
Rookie

dit is wel het hottest topic hier op het forum denk ik he.
als iedereen ze bek houd en wachten tot er een uitspraak is in de zaak die nu loopt en dan maar kijke wat er gebeurd(ook al weet ik het wel al).

als arend vrij word gesproken spreken jullie er schande van en het nederlands gerechts orgaan klopt voor geen meter blablabla.

en als die niet vrij gesproken word vieren jullie feest en is alles goed en had gladiator tog gelijk en dan zal sintio in hoger beroep gaan voor de c98.
Zo Nov 09, 2008 7:01 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wil
chief red cloud

Ik krijg hier huilbuien van. Shocked
Laten alle paintball bedrijven cq parken het zelf uitzoeken met elkaar.
En laten wij als spelers gewoon lekker ons spel doen.
Ma Nov 10, 2008 2:42 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roel
Rookie

wil schreef:

Helemaal mijn gedachten.

Sta stil dat ik je markeer
Ma Nov 10, 2008 4:19 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bushmaster
Pro

http://www.paintballforum.nl/invboard/index.php?act=Attach&type=post&id=3562

Siert jullie niet....

Zo Dec 21, 2008 4:32 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gambit
100% fan van IP

roel schreef:
wil schreef:

Helemaal mijn gedachten.

zucht eindelijk iemand die mijn gedachten kan lezen en laten wij met zijn allen doen waar we goed in zijn ........elkaar afknallen en er daarna hartelijk om lachen
Wo Dec 24, 2008 10:07 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
metallicafan
Rookie

[quote]Thanks, maar voor de rest ga ik niet in op al die tegenargumenten die je nu aandraagt. Reden hiervoor is:

A: jij bent bevooroordeeld als gesponsorde speler.

B: Je doet wel erg veel moeite mijn post onderuit te halen.

Dus C:

Ik ga met jou niet in discussie. Als ik discussie voer, dan doe ik dat wel met je sponsor, en niet via iemand die indirect betrokken is bij dit hele verhaal. Sorry, maar daar heb je het maar mee te doen. Ik kan nu wel met jou een hele discussie gaan houden over mijn vorige post, maar laat ik eens erg lullig doen: dat intereseert me totaal niet.

De reden waarom ik ├╝berhaubt op dit pauper forum reageer is de manier waarop Arend Pilon op een afgrijselijke manier door het slijk gehaald wordt, en dat vindt ik als serieuze sport speler onverteerbaar. Ondanks dat ik het met bepaalde standpunten van Gladiator sports niet eens ben, ben ik hoofdzakelijk het niet eens met de manier van omgang die ze voeren tegenover andere personen.

Als ze nu eens op een volwassen manier omgegaan waren met dit hele debacle, en de helpende hand uitgestoken hadden naar een collega groothandel, dan was het een heel ander verhaal geweest. Maar nee, ze hebben hem gewoon in de stront laten zakken, terwijl Arend niet eens zoweel wrok had tegen ze als PB-D. Dat, is gewoon hufterig. Nu kunnen ze van gladiator's kant wel gaan lopen roepen dat Arend ze erbij genaaid heeft met de 98C, maar dat is iets wat ze zelf over hun afgeroepen hebben. Het was volgens Gladiator zelf een twijfelgeval, nou met al die aandacht is dat inmiddels geen twijfelgeval meer. Heb het al eerder gezegd, maar ik zeg het nog maar eens: Wat je zaait, zal je oogsten.

Misschien dringt het nou eens door dat het braafste paintball park van nederland misschien niet het beste idee was. Wettelijk gezien, ja, maar in de praktijk?

Er zijn een hoop parken niet blij met de huidige gang van zaken, en

ji moet nodig zeggen dat eentje bevooroordeelt is omdat hij gesponsord is door gladiator, jij wordt zelf door die kneus van ps gesponsord dus ik den dat jij je grof gebekte mond moet houden pixel
Quote:

Vr Nov 05, 2010 3:51 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Juridisch nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

Ga naar: