Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
ik wil beginnen met paintball

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
ik wil beginnen met paintball
Auteur Bericht
metallicafan
Rookie

Bericht ik wil beginnen met paintball Reageer met quote
hallo mensen,
ik wil graag beginnen met paintball en ik ben een beetje aan het orienteren. wat is de beste marker om mee te beginnen en wat zijn de beste beschermings spullen om mee te beginnen? 2 sub vragen:
hoe oud moet je zijn om bij paintball centrum nijmegen te mogen paintballen?(ik ben namelijk 15 Sad )
waarom is de tipmann a5 verboden ik weet dat hij bij jullie in 2002 in beslag is genomen. bij de plaatselijke wapen heandel in arnhem is die tot 2004 verkocht. Exclamation
Di Nov 02, 2010 7:41 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
X20DTL
Fuzion

Bericht Reageer met quote
ten eerste de minimum leeftijd die geldt hier in nederland is 18 jaar dit geldt ook voor duitsland voor belgie geldt een minimum leeftijd van 14 jaar.

ten tweede zijn een aantal markers verboden ivm het feit dat ze teveel op echte wapens lijken maar daar kan je ook een vraagteken bij zetten omdat ze hele raare uitgangspunten gebruiken.

goed voorbeeld is de Macdev Drone dit is een sup-air marker met een picatiny rail er op en ze zeggen dat het teveel op een pistoolmitrailleur lijkt Shocked .

ten derde wat ben je van plan, wil je woods spelen de eerste 2 a 3 jaar en dan verder kijken of wil je eerder gaan kijken bij sup-air tournooien om te zien of het je leuk lijkt.

Di Nov 02, 2010 9:16 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sintio
V.I.P
V.I.P

Bericht Re: ik wil beginnen met paintball Reageer met quote
metallicafan schreef:
hallo mensen,
ik wil graag beginnen met paintball en ik ben een beetje aan het orienteren. wat is de beste marker om mee te beginnen en wat zijn de beste beschermings spullen om mee te beginnen? 2 sub vragen:
hoe oud moet je zijn om bij paintball centrum nijmegen te mogen paintballen?(ik ben namelijk 15 Sad )
waarom is de tipmann a5 verboden ik weet dat hij bij jullie in 2002 in beslag is genomen. bij de plaatselijke wapen heandel in arnhem is die tot 2004 verkocht. Exclamation

De A5 is niet bij ons in beslag genomen. Hij is in 2002 als Cat-1 beoordeeld dus wij hebben hem nooit verkocht. Hij is wel bij Paintball Supplies en Paintball Direct in beslag genomen.

Officieel erkende Paintball winkel!

Gladiator Paintball Shop | Gladiator Paintball Park | N.P.V

Very Ignorant Person
Di Nov 02, 2010 9:36 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
metallicafan
Rookie

ik heb ervaring in ctf met cod dus is dat ook een optie om mee te beginnen. of niet. de a5 lijkt door de platte voorkant en de viziering klein beetje op de voorganger van de mp5.

Wo Nov 03, 2010 7:14 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mojo
Pro

even off topic: ervaring ctf in cod?
Alsjeblieft ga dat niet vergelijke Razz
Paintball is vele malen leuker dan zo'n spelletje Very Happy

Succes met het zoeken van je eerste marker!

Gr. Ruben
Do Nov 04, 2010 7:08 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
metallicafan
Rookie

ik weet al wel welke ik wil. maar moet eerst mijn pa overhalen om lid te mogen worden bij de npv. en hopen dat ik een vast contract krijg.(moeter dan zelf voor werken

Do Nov 04, 2010 7:28 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: