Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Voorstellen + Wat vraagjes

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Voorstellen + Wat vraagjes
Auteur Bericht
KevinS
Rookie

Bericht Voorstellen + Wat vraagjes Reageer met quote
Ik ben Kevin, 15 jaar, en woon in Almere. Ik heb nu al anderhalf jaar een Tippmann 98C (ACT) in m'n bezit, en alle bijbehorende paintballgear (masker, HP-fles, een tactical vest, etc.).

Ik wilde toen lid worden van Gladiator Sports, maar begreep dat het door alle juridische bullcrap niet mogelijk was. Echter, nu ben ik 15 en ik hoorde dat als je 15 bent, lid wordt van de NPV, en met je eigen marker speelt het wél mogelijk is om bijv. op de instuif mee te spelen.

Dus nu zat ik met een aantal vraagjes. Is het idd zo dat ik nu gewoon een lidmaatschap bij de NPV aan kan vragen, en dan met m'n eigen gear gewoon op de instuif - en eventueel - de scenario's kan spelen?

Greetz, Kevin.
Zo Jan 17, 2010 9:08 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
manbearpig
SuperNova

Bericht Reageer met quote
Met eigen gear kan je spelen, dan ben je zelf verantwoordelijk. Daarvoor hoef je niet perse lid te worden van de NPV, het schijnt te helpen als oom agent langskomt en je een 'NPV pasje' laat zien, maar of dit echt zo is weet ik ook niet. Je mag niet paintballen onder de 18, als Gladiator meuk verhuurt aan jou dat paintballen mogelijk maak, zijn ze strafbaar. Gebruik jij je eigen meuk, ben jij en/of degene die de meuk aan jou leent/verkoop strafbaar. Eigen risico dus, al zijn er zat spelers onder de 18 hoor, dat weten we allemaal Wink.
Zo Jan 17, 2010 10:45 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KevinS
Rookie

Oké, dankje Razz

En als ik m'n Tippy met een Car-stock en een flatline barrel uitrust, is 'ie dan niet ietsjes té Cat. I? Want volgens mij zijn er aardig wat mensen die met een flatline barrel en een Car-stock spelen?
Ma Jan 18, 2010 7:47 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
manbearpig
SuperNova

Zoals je zelf al zegt begint een Tippy er dan steeds meer als een echt vuurwapen uit te zien, persoonlijk zou ik al 10 kleuren stront kakken als iemand in het donker met een DM9 agressief op mij afstapt trouwens, het is maar net hoe je dus met je marker omgaat 'in het wild' buiten het paintball veld. Veel mensen hebben inderdaad zo'n setup, volgens mij is daarmee nog nooit iemand aangehouden onder het mom van 'lijkt teveel op het echie' dus ga je gang zou ik zeggen Smile. Gooi je er ook een red dot op, camo doekjes en een recoil, tja, dan zou ik even heroverwegen, maar meningen verschillen, vooral in paintball helaas.
Ma Jan 18, 2010 6:58 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KevinS
Rookie

Ik denk dat mijn marker er met alle upgrades ongeveer zó uit zou gaan zien:

Al overweeg ik wel om 'r een cyclone feed op te zetten met X7-hopper. Maar dit is een beetje het idee.

Nou vind ik het er niet als een echt wapen uitzien, en herken ik nog overduidelijk de Tippmann M98 die er in zit. Maar met zo'n marker zou ik gewoon kunnen spelen?
Za Jan 23, 2010 10:54 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
--IP--
100% fan van IP

gruwlijk set up oud!!!

en hier mee mag je gewoon op het veld komen.

Gladiator Paintball Shop | Gladiator Paintball Park | N.P.V
Za Jan 23, 2010 11:55 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
KevinS
Rookie

--IP-- schreef:
gruwlijk set up oud!!!

en hier mee mag je gewoon op het veld komen.

Maakt me niet zoveel uit dat het een oude set-up is, het lijkt me wel lekker spelen Smile

Maar bedankt voor de hulp Razz
Za Jan 23, 2010 11:59 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
--IP--
100% fan van IP

nee bokkelul. Ik bedoele oud van ouwe niet dat de set up oud is. hij is wel oud maar wel zuiver!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Za Jan 23, 2010 12:13 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
KevinS
Rookie

--IP-- schreef:
nee bokkelul. Ik bedoele oud van ouwe niet dat de set up oud is. hij is wel oud maar wel zuiver!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Oooh, oké Laughing
Za Jan 23, 2010 1:09 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
--IP--
100% fan van IP

De old school flatline barrel is da bomb. ik heb hem zelf ook Wink

Di Jan 26, 2010 10:22 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: