Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Je mening over deze Gear.

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Je mening over deze Gear.
Auteur Bericht
CrazyWorld
Rookie

Bericht Je mening over deze Gear. Reageer met quote
Hier komt mijn lijstje ff Confused Dit wil ik gaan kopen maar mijn vraag is dit het beste of alleen duur Confused

- empire event black (masker)

- NXE arm protector
- NXE leg protector
- proto chest protector
- proto slide short
- smartpart Defender pants
- empire glove ZN

Moet eigelijk nog een koffer voor me marker hebben Confused Ideeën????

- planet eclipse sl94 midnight stealth
- Empire B2 Hopper
- Stako 1.1 liter 4500 psi bottle

Wat zou jij persoonlijk veranderen maar ook aanvullen zoals nieuwe bolt etc...... Laat het me ff weten.....

Of is er nog betere of duurdere Gear te krijgen?
Di Jun 30, 2009 12:55 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Tiger
Pro

Bericht Reageer met quote
Ik heb der niet zo heel veel verstand van aangezien ik zelf niet zo heel lang paintball speel en mijn eigen gear heb.

Maar wat ik wel weet is dat het heel veel afhangt wat kleding betrefd van wat je persoonlijke voorkeur is de marker klinkt daar en tegen goed met die hopper erbij maar daar entegen ik heb geen sup-air marker ervaring.

Maar wat kleding betrefd het is wat je eigen voorkeur is die bodyprotector is op zich geen slechte id ik heb meerdere mensen met zoiets gezien.

De rest ja hoe meer je aan hebt hoe meer je belemmerd wordt in je bewegings vrijheid wat betrefd die arm protectors.
Maar ik draag een heel vest is te vergelijken met een body protector en dat valt wel mee.

De rest zou je moeten wachten tot iemand anders je ook nog een antwoord geeft op je vraag. Wink

Di Jun 30, 2009 6:13 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
X20DTL
Fuzion

Bericht Re: Je mening over deze Gear. Reageer met quote
CrazyWorld schreef:
Hier komt mijn lijstje ff Confused Dit wil ik gaan kopen maar mijn vraag is dit het beste of alleen duur Confused

- empire event black (masker)

- NXE arm protector
- NXE leg protector
- proto chest protector
- proto slide short

- smartpart Defender pants
- empire glove ZN

Moet eigelijk nog een koffer voor me marker hebben Confused Ideeën????

- Empire B2 Hopper
- Stako 1.1 liter 4500 psi bottle

Wat zou jij persoonlijk veranderen maar ook aanvullen zoals nieuwe bolt etc...... Laat het me ff weten.....

Of is er nog betere of duurdere Gear te krijgen?

rood gekleurd
erg verstandig om dit aan te schaffen zeker als je veel moet kruipen bij sup-air en woods, goede bescherming is erg belangrijk maar het moet wel lekker zitten probeer gewoon een paar verschillende merken en koop degene die jij het lekkerst vind zitten.

blauw gekleurd
stako zijn/waren tijd bommen weet niet of dat nog zo is, het zijn wel de lichtste flessen die te koop zijn.

planet eclipse sl94 midnight stealth is een high end marker en voor wat ik begrepen heb in andere post van jou ben je een beginnende speler dus raad ik je aan om een ion of een pmr te kopen voor als je wilt richten op alleen sup-air, wil je in het begin alleen lekker ballen dus woods spelen en af en toe met vrienden een woods game meepakken om op die manier gewent te raken aan de regels koop dan een tippmann 98 custom platinum die je ten alle tijden kan gebruiken ( behalve sup-air ivm regels ).

Di Jun 30, 2009 7:35 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hunter
Retired

stako zijn geen tijdbommen er zat een slechte batch tussen die begon te lekken
maar nadeel van stako is dat je deze maar een paar jaar kan gebruiken dan kan je ze weggooien ze kunnen niet herkeurd worden
je kan daar beter gewoon een fles voor nemen

voor de rest dit is goed materieel niets mis mee echter lijkt me het dat je gewoon de duurste heb gekozen omdat het duur is en meer niet
kwa kleding/bescherming is er niets mis mee

masker tja ik vind hem niet zo lekker zitten maar dat kan voor you anders zijn

planet eclipse sl94 is een goeie marker maar als beginend paintballer waarom zo dure maar goed ieder zijn keus natuurlijk
en upgrade's heb je nog niet nodig

Empire B2 Hopper is een wat oudere type maar nog steets goed

maar mis een Jersey
en een battlypack NXe zijn goeie met daarbij natuurlijk een paar pods

als tas tja daar is genoeg keus in
wat wil je een hele grote Eclipse Covert Gear bag/ JT SUV Rolling bag en er zijn er nog een paar types in
of als rugzak waar je ook verschillende type's en merken in heb

al met al dit is een compleete setup voor iemand die subair speeld
maar ga je alleen woods spelen dan heb je bv de proto slide short echt niet nodig

Di Jun 30, 2009 8:59 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
CrazyWorld
Rookie

Bericht Ik heb al een marker dit word me 2de Reageer met quote
Ik heb al een marker de:

Tippmann 98 custom pro platinum series

(Daar oefen ik mee en speel ik woods)

Wil ik voor me supair gebruiken en kijken hoe ver ik daar mee kan komen. En verder is het een leuk hebben dingetje toch.

Ik hoor mensen vaak zeggen op forums bezuinig niet op je masker.

1. Maar wat is een goed masker dan?
2. Waar moet een goed masker aan voldoen?
Di Jun 30, 2009 10:59 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Markie.!
Exodus

Als je wilt beginnen met supair is het niet verstandig om gelijk zo'n dure marker aan te schaffen. En het is eigenlijk overbodig als beginnende speler, het is dan meer van: kijk mij met mijn marker.

Ik zou beginnen met een goedkopere marker en dan dat je uiteindelijk wanneer je wat langer speelt over gaat naar een andere marker. Dan kan je het geld wat je bespaart aan het wapen uitgeven aan paint om te trainen.

EDIT: Voor het masker, dat is allemaal persoonlijke voorkeur. Het beste is om gewoon naar een shop te gaan en daar verschillende maskers te passen. Zoals de dye I4 en de Empire Events(?) hebben beide een vrij grote lens waardoor je meer ziet, persoonlijk vind ik de JT ProFlex erg lekker zitten. Maar zoals ik al zei, probeer het zelf.
Di Jun 30, 2009 11:08 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: