Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Bolt vraagje
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Bolt vraagje
Auteur Bericht
Tiger
Pro

Bericht Reageer met quote
Zoiets ja Confused

Do Apr 02, 2009 1:30 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
X20DTL
Fuzion

de trinity springs zijn er in vier verschillende maten dus peter (IP) en ik kwamen er niet uit of het zou helpen maar voor 12,95 is het een gok die men kan nemen.

http://www.gladiatorshop.nl/paintballshop/product_info.php?cPath=70_73_84_91&products_id=1128

de techT is ook eentje waar we niet uitkwamen of het zou helpen maar ook voor de prijs die er voor betaalt moet worden een gokje waard.

http://www.tippmannpros.com/TechT-Zero-Kick-Hammer-P1974C138.aspx

nu nog mijn vriendin overtuigen Very Happy

Vr Apr 03, 2009 7:21 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Spanky Menky
Rookie

Het is inderdaad dat ik me te veel laat meeslepen.
Je ziet dan ook mensen met de meest mooie upgrades rondlopen enzo, en dat wil je het hebben hebben hebben!!!
Maar die mensen doen het waarschijnlijk ook al langer natuurlijk (die kans is in ieder geval groot ghehehe)

Gelukkig doet mijn vriendin niet zo moeilijk zolang ik niet al mijn geld uitgeef aan paintball, moet wel maandelijks blijven sparen natuurlijk Smile
Vr Apr 03, 2009 11:22 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
X20DTL
Fuzion

Spanky Menky schreef:
Je ziet dan ook mensen met de meest mooie upgrades rondlopen enzo, en dat wil je het hebben hebben hebben!!!
Maar die mensen doen het waarschijnlijk ook al langer natuurlijk (die kans is in ieder geval groot ghehehe)

Gelukkig doet mijn vriendin niet zo moeilijk zolang ik niet al mijn geld uitgeef aan paintball, moet wel maandelijks blijven sparen natuurlijk Smile

daar heb je gelijk in tiger maar dit zou misschien wel kunnen helpen met geld besparing doordat je minder lucht en misschien zelfs minder ballen nodig hebt in een potje of juist niet Question Question Question moeilijke vragen allemaal daar moeten we een antwoord op vinden.

Vr Apr 03, 2009 11:56 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Spanky Menky
Rookie

X20DTL schreef:
Spanky Menky schreef:

daar heb je gelijk in tiger maar dit zou misschien wel kunnen helpen met geld besparing doordat je minder lucht en misschien zelfs minder ballen nodig hebt in een potje of juist niet Question Question Question moeilijke vragen allemaal daar moeten we een antwoord op vinden.

Noem je MIJ nu Tiger? ? ? Goeie gozer hoor, maar we zijn niet hetzelfde persoon Razz

OT: Ik denk dat die kosten wel te verwaarlozen zijn voor de paintballs co2 zal mogelijk wel schelen in de kosten inderdaad.
Vr Apr 03, 2009 4:42 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Tiger
Pro

Idd niet maar we gaan wel samen naar de instuif soort van team buddy van me. Very Happy

Vr Apr 03, 2009 5:00 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RainDrup
Anarchy

je bent in het begin altijd het meeste kwijt tot je tevreden bent met je set up.
zodra je de spullen hebt waar jij lekker mee speelt zullen de kosten ook minder worden Wink.

Anarchy | Anarchy Facebook | Gladiator | Draxxus | RSHmedia
Vr Apr 03, 2009 7:21 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Tiger
Pro

Das met elke dure hobby zo. Wink das mijn ervaring in ieder geval ik airbrush ook en in het begin was dat ook niet goedkoop. Nu is het af en toe de verf en dergelijke. Very Happy Very Happy Very Happy

Vr Apr 03, 2009 7:37 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fireblade
Gast

Tiger schreef:
Idd niet maar we gaan wel samen naar de instuif soort van team buddy van me. Very Happy

Spanky Menky schreef:
Noem je MIJ nu Tiger? ? ? Goeie gozer hoor, maar we zijn niet hetzelfde persoon Razz

Hele goede buddy's zeker? Alle berichten komen van het zelfde IP adres.
Za Apr 04, 2009 11:25 am
Spanky Menky
Rookie

fireblade schreef:
Tiger schreef:

Spanky Menky schreef:

Hele goede buddy's zeker? Alle berichten komen van het zelfde IP adres.

Dat kan kloppen, we werken in hetzelfde bedrijf Cool
Za Apr 04, 2009 11:47 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
fireblade
Gast

Dat kan een verklaring zijn... Laughing
Za Apr 04, 2009 11:49 am
X20DTL
Fuzion

X20DTL schreef:
de trinity springs zijn er in vier verschillende maten dus peter (IP) en ik kwamen er niet uit of het zou helpen maar voor 12,95 is het een gok die men kan nemen.

http://www.gladiatorshop.nl/paintballshop/product_info.php?cPath=70_73_84_91&products_id=1128

de techT is ook eentje waar we niet uitkwamen of het zou helpen maar ook voor de prijs die er voor betaalt moet worden een gokje waard.

jongens vergeet de TechT zero kick hammer maar als je met een platinum speeld kan niet geleverd worden voor alle markers met een ACT of een platinum. Crying or Very sad hier wordt je toch niet goed van.

Ma Apr 06, 2009 5:33 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Spanky Menky
Rookie

X20DTL schreef:
X20DTL schreef:

jongens vergeet de TechT zero kick hammer maar als je met een platinum speeld kan niet geleverd worden voor alle markers met een ACT of een platinum. Crying or Very sad hier wordt je toch niet goed van.

Mooi, dan hoef ik me daar niet meer mee bezig te houden Very Happy
Bedankt voor de tip!
Ma Apr 06, 2009 5:50 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: