Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Wat houd insuif in?

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Wat houd insuif in?
Auteur Bericht
ubrxz
Rookie

Bericht Wat houd insuif in? Reageer met quote
Jongens ik heb een vraagje, waarschijnlijk een domme vraag.
Maar wat is die insuifdag? gwn met zijn allen knallen een dag? kennis maken?

Bedankt
Za Dec 27, 2008 10:47 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
X20DTL
Fuzion

Bericht Reageer met quote
klopt helemaal.

instuifdag bij gladiator is niet meer en niet minder dan een gezellig dagje met elkaar knallen voor een gereduceerde prijs.

het is leuk en erg gezellig maar dat is iets wat je moet beleven dus komen zou ik zeggen ( kan het wel via de forum vertellen maar zelf beleven is leuker).

Za Dec 27, 2008 11:09 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ubrxz
Rookie

X20DTL schreef:
klopt helemaal.

instuifdag bij gladiator is niet meer en niet minder dan een gezellig dagje met elkaar knallen voor een gereduceerde prijs.

het is leuk en erg gezellig maar dat is iets wat je moet beleven dus komen zou ik zeggen ( kan het wel via de forum vertellen maar zelf beleven is leuker).

oke bedankt!
1 nadeel is wel dat ik best ver weg woon:(
Za Dec 27, 2008 11:12 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lexaah
Pro

ubrxz schreef:
X20DTL schreef:
klopt helemaal.

oke bedankt!
1 nadeel is wel dat ik best ver weg woon:(

ik zelf woon in haaksbergen en ben ook gewoon gegaan Wink 't is echt iets wat je mee moet maken Very Happy ik hoop zelf in februari me gear te hebben en dan kom ik zeker weer langs bij de jongens Very Happy

Za Dec 27, 2008 1:34 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
RainDrup
Anarchy

Op de instuifdag bieden wij spelers de mogelijkheid om met een eigen paintball uitrusting te komen spelen. Je kunt gewoon binnen komen lopen zonder te reserveren. Je betaalt € 10,00 entree en daarna kun je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.

Ook kun je, als je nog niet over een eigen paintball uitrusting beschikt, de benodigde materialen bij ons op het park huren. Dit hebben we zo opgezet dat je minder betaalt als je bijvoorbeeld al een eigen masker en kleding hebt maar nog geen marker bezit.

De instuifdag begint om 11:00 en eindigt om 17:00. Van 11:00 tot 14:00 spelen we met 2 pools, de ervaren-pool (met eigen markers) en de beginners-pool. Na 14:00 worden deze samengevoegd tot 1 pool. Natuurlijk worden de ervaren en onervaren eerlijk verdeeld! Als dus onervaren bent, kom dan vroeg om instructie te krijgen en te oefenen

Voor de spelers die op perslucht spelen, hebben wij een compressor op ons veld staan. Vullingen kosten € 10,- per tien en zijn zowel in 200 bar als 300 bar te krijgen.
Co2 12 oz = 5 Strippen
C02 20 oz = 3 Strippen
(bij een huur marker is de Co2 gratis)

Anarchy | Anarchy Facebook | Gladiator | Draxxus | RSHmedia
Za Dec 27, 2008 1:52 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Randy
Wacko

he Raindrup, waarom doe jij dan elke keer mee met de ervaren spelers je weet nog steeds niet hoe het moet>>>>>>

Anachy | Gladiator | NXE | Viewloader | Maxs | Draxxus | vForce | AMG supplements | Gaindesign
Za Dec 27, 2008 6:12 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tommiej
Anarchy

auw

Anachy | Gladiator | NXE | Viewloader | Maxs | Draxxus | vForce | AMG supplements | Gaindesign
Za Dec 27, 2008 10:52 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RainDrup
Anarchy

nee geen auw ,daarom ben ik nu naar een goed team gegaan om wat bij te leren met randy als mijn back speler werd ik er a;tijd uit gevist op een wedstrijd Wink

Anarchy | Anarchy Facebook | Gladiator | Draxxus | RSHmedia
Zo Dec 28, 2008 12:07 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
X20DTL
Fuzion

RainDrup schreef:
nee geen auw ,daarom ben ik nu naar een goed team gegaan om wat bij te leren met randy als mijn back speler werd ik er a;tijd uit gevist op een wedstrijd Wink

1 - 0 voor raindrup Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Zo Dec 28, 2008 9:44 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ankramia
Pro

hey Raindrop Very Happy ik wist niet dat je bij een ander team zat Razz Gefelie.

Zit hier al weer met jeukende handen voor de volgende mogenlijkheid om lekker te rippen Very Happy helaas vandaag geen instuif Sad Sad
had er op gehoopt lekker te kunnen spelen na mijn heerlijke vakantie in Afrika

Zo Dec 28, 2008 9:48 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Beginners Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: